Lewat Unggahan Ini Siti Nurhaliza Ungkap Kondisi Kesehatannya dan Sang Buah Hati

Christiya Dika Handayani | 22 Maret 2018 | 04:30 WIB

TABLOIDBINTANG.COM - Siti Nurhaliza melahirkan putri pertamanya pada Senin (19/3) pukul 8.17 waktu setempat. Bayi perempuan dengan berat 3,55 kilogram itu lahir melalui persalinan caesar di salah satu rumah sakit di Kuala Lumpur, Malaysia.

Siti Nurhaliza mengungkapkan kondisi terkini terkait kesehatannya dan putri kecilnya melalui unggahan terbarunya di Instagram. Dalam unggahannya pada Rabu (21/3), diva pop asal Malaysia ini terlihat berdiri di depan jendela dengan membelakangi kamera sambil menggendong putrinya.

Di keterangannya Siti Nurhaliza dan suami, Dato Sri Khalid Mohamad Jiwa mengucapkan terima kasih untuk semua ucapan selamat dan doa yang diberikan untuknya.

"Saya bersama suami serta anakanda kami ingin mengucapkan terima kasih kepada semua yang mengucapkan tahniah dan mendoakan kami dari mana saja anda berada, Malaysia, Indonesia, Singapura, Brunei dll. Kepada rakan-rakan artis saya juga, terima kasih di atas ucapan dan ingatan kalian," tulis Siti Nurhaliza.

Siti Nurhaliza juga mengatakan kondisinya dan sang putri kini dalam keadaan baik.

"Alhamdulillah, saya dan anakanda dalam keadaan baik, pihak doktor dan jururawat menjaga kami dengan baik. Terima kasih juga kepada semua pihak yang mengirimkan hadiah sehingga ke hari ini. Buat masa ini saya hanya dinasihatkan untuk berehat oleh doktor. #BabyCTDK," tandas Siti Nurhaliza.

Hingga kini Siti Nurhaliza belum mengungkapkan nama dan wajah sang buah hati.

Penulis : Christiya Dika Handayani
Editor: Christiya Dika Handayani
Berita Terkait