Siti Nurhaliza Pamer Foto Kehamilan Bareng Suami Jelang Melahirkan

Ulfa Gusti Utami | 9 Februari 2018 | 21:20 WIB

TABLOIDBINTANG.COM - Penyanyi Malaysia, Siti Nurhaliza (39) tengah menantikan kehadiran buah hati pertama dari pernikahannya dengan Datuk Khalid Mohammed Jiwa.

Memasuki trismester terakhir yang semakin dekat dengan proses persalinan, Siti Nurhaliza melakukan pemotretan kehamilan bersama sang suami. Melalui akun Instagramnya, Siti tampak mengunggah hasil foto kehamilannya.

Dalam foto yang diunggah Kamis (8/2) Siti nampak mengusung tema yang sederhana. Siti dan Datuk Khalid kompak mengenakan busana warna hitam. Romantisme juga ditunjukan oleh Datuk Khalid, yang terlihat memandang sambil menyentuh perut Siti yang semakin membuncit.

Foto yang diunggah Siti Nurhaliza ini pun langsung ditanggapi positif oleh netizen. Tak jarang mereka ikut mendoakan agar persalinan yang nantinya akan dilakukan Siti bisa berjalan lancar dan selamat.

"Smga dipermudahkn semua..amin," tulis netizen.

"smga @ctdk sentiasa sihat..baby sht...dipermudahkan bila bersalin nnt...didoakan smga bersalin normal dan slmt smuanya..amin...iloveuverymuch!" ujar netizen.

"Semoga siti norhalizah slmt bersalin..dpt baby yg comel ..mcm ibunye," netizen lain ikut mendoakan.

Siti Nurhaliza menikah dengan Datuk Khalid Mohammed Jiwa yang usianya terpaut 20 tahun darinya. Pernikahan keduanya berlangsung Kuala Lumpur, Malaysia pada Agustus 2006. Keduanya harus menanti lama untuk mendapatkan buah hati. Namun, setelah sebelas tahun menanti, kini keduanya akan segera dikaruniai buah hati pertama.

(gst/ray)

Penulis : Ulfa Gusti Utami
Editor: Ulfa Gusti Utami
Berita Terkait